1. Postanowienia wstępne
Sklep internetowy, działający pod adresem internetowym www.sklep.e-floors.pl prowadzony jest przez firmę e-Biznes System sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Hoffmanowej 19, 35-016 Rzeszów. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
2. Oferta
Oferta prezentowana na stronach sklepu internetowego www.sklep.e-floors.pl nie
jest stanem magazynowym firmy, nie jest również ofertą handlową w rozumieniu
przepisów kodeksu handlowego. W szczególności nie są ofertą handlową artykuły
prezentowane przez wszelkie formy reklamowe obecne na w/w stronie www.
Wszystkie ceny prezentowane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT)
podawanymi w polskich złotych. Ceny nie zawierają kosztów wysyłki i mogą ulec
zmianie bez uprzedzenia.
3. Dostępność
Towary prezentowane w ofercie mają różną dostępność, która jest uzależniona od
realizacji zamówień u dostawców. Możliwa jest sytuacja, że niezależnie od
naszych starań, dostarczenie towaru w podanym terminie nie będzie możliwe, w
takim przypadku sklep zobowiązuje się powiadomić o tym klienta i wskazać termin
realizacji zamówienia.
Uwaga: dostępność towaru uwidoczniona na stronie www.sklep.e-floors.pl nie
zawsze musi być zgodna z faktycznymi stanami magazynowymi tzn. mogą wystąpić
różnice w ilościach dostępnych towarów uniemożliwiające realizację zamówienia.
4. Promocje
Wszystkie oferty specjalne przedstawione na stronie internetowej
www.sklep.e-floors.pl są ważne do wyczerpania zapasów lub daty zakończenia
oferty specjalnej. Firma e-Biznes System sp. z o.o. nie ponosi
odpowiedzialności za niezrealizowane zamówienia promocyjne.
5. Składanie zamówienia
Czas realizacji zamówień wynosi od 2 do 90 dni roboczych liczony od daty
potwierdzenia zamówienia do daty wysłania zamówionych towarów do klienta. W
przypadku, gdy na formularzu zamówienia dane klienta będą niekompletne,
zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji. Prosimy o podawanie numeru
telefonu, aby w razie pojawienia się jakichkolwiek problemów możliwe było
szybkie ich rozwiązanie. Zamówienia przyjmowane są poprzez sklep internetowy,
telefonicznie lub faksem.
Zamówienia z wysyłką za granicę mogą być zrealizowane tylko po uprzednim uzgodnieniu z obsługą sklepu internetowego.
6. Koszty przesyłki
Koszt przesłania zamówionego towaru zależy od sposobu wysyłki. Koszty i sposób
wysyłki ustalane są indywidualnie w każdym przypadku. i są uzależnione od
aktualnych cen firm kurierskich. W przypadku, gdy przesyłka nie zostanie
odebrana przez klienta, koszty wysłania towaru i zwrotu przesyłki na adres
sklepu, ponosi w całości klient.
Koszty wysyłki towaru za granicę ustalane są indywidualnie w każdym przypadku.
7. Płatności
Płatność za zamówienie jest możliwa:
za pobraniem (przy odbiorze przesyłki),
przelewem zwykłym (przedpłata).
Przy wyborze formy płatności "przelew zwykły" kwotę należności za zamówienie należy przelać na konto wskazane na fakturze pro-forma:
W przypadku przedpłaty (przelew zwykły) - przelew lub wpłatę na konto prosimy dokonać po uprzednim potwierdzeniu zamówienia ze względu na możliwe różnice w ilości dostępnych towarów w sklepie internetowym. Klient ponosi ryzyko wcześniejszej zapłaty za zamówienie bez uprzedniego potwierdzenia możliwości jego zrealizowania w przypadku płatności przelewem zwykłym. W takim przypadku kwota za niezrealizowaną część zamówienia będzie zwracana na konto klienta.
8. Dostawa
Wysyłka towaru jest realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej. Jeżeli
przesyłka nie dotrze do klienta w ciągu 5 dni od daty jej wysłania, należy na
adres e-mail sklepu [email protected] przesłać informację o nie doręczeniu
przesyłki lub skontaktować się telefonicznie pod numerem
+48 662 373 359
9. Zwroty
Klient może odstąpić od umowy w terminie 10 dni od otrzymania towaru poprzez
złożenie pisemnego oświadczenia i przesłanie go na adres: e-Biznes System sp. z
o.o., ul. Hoffmanowej 19, 35-016 Rzeszów. Po odstąpieniu od umowy należy
odesłać towar na wyżej podany adres. Sklep gwarantuje w takim przypadku zwrot
kwoty równej cenie sprzedaży towaru po otrzymaniu zwrotu, jednakże koszty
dostawy i odesłania towaru pokrywa klient. Klient nie ma prawa dokonywać zwrotu
towaru na koszt sklepu. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym
postanowieniom regulaminu, na koszt odbiorcy, cena podlegająca zwrotowi na
rzecz klienta, zostanie pomniejszona o zapłacone przez sklep koszty
dostarczenia zwrotu. Przy rezygnacji z towaru pieniądze zwracamy przelewem
bankowym na podany rachunek. W wyjątkowych przypadkach zwrot może być dokonany
przekazem pocztowym, w tym przypadku koszt przekazu zostanie odliczony od kwoty
należności.
10. Reklamacje
W przypadku, gdy opakowanie, w którym dostarczono przesyłkę nosi znamiona
uszkodzenia lub prób otwierania należy w obecności kuriera lub na poczcie
sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru. Towary wadliwe bądź
uszkodzone fabrycznie są wymieniane na nowe, pod warunkiem zgłoszenia
uszkodzenia w terminie 10 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki pod
adresem e-Biznes System sp. z o.o., ul. Hoffmanowej 19, 35-016 Rzeszów. W
przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika,
wszelkie koszty pokrywa Klient.
11. Dane osobowe klientów
Wszelkie Państwa dane osobowe wykorzystywane są jedynie do celów realizacji
zamówienia oraz, w zależności do decyzji Klienta wyrażonej w zamówieniu, mogą
być przetwarzane w celach marketingowych i nie będą w jakikolwiek inny sposób
udostępniane lub wykorzystywane. Klient wyraża zgodę na przechowywanie i
przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora e-Biznes System sp.
z o.o., ul. Hoffmanowej 19, 35-016 Rzeszów, do celów związanych z realizacją
jego zamówienia, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08 1997
roku (tj. DZU. 2002r. Nr 101 poz. 926). Podanie danych jest dobrowolne. Klient
został poinformowany o możliwości zmiany swoich danych i ich wykreślenia z
bazy.
12. Postanowienia końcowe
Firma e-Biznes System sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za zakupy
dokonywane w sklepie internetowym przez osoby trzecie wykorzystujące konto oraz
hasło klienta. Ewentualne spory wynikłe w związku z realizacją transakcji w
sklepie internetowym www.e-floors.pl strony rozstrzygać będą poprzez
porozumienie stron. Każdy klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią
Regulaminu i jest każdorazowo związany postanowieniami Regulaminu w chwili
dokonywania zamówienia.
13. Forum odpowiedzialność
Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści wysyłane przez użytkowników forum (pornografia, teksty rasistowskie, obraźliwe, bądź w jakikolwiek sposób naruszające prawo). Mogą one jednak doprowadzić do zablokowania lub skasowania konta użytkownika, który je publikuje. Firma e-Biznes System sp. z o.o. nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody, które powstały w wyniku użytkowania forum www.e-floors.pl.







